[OSM-talk-nl] validatie/verificiatie-projectjes

Rob rob at coolbegin.com
Tue Mar 25 22:22:08 GMT 2008

nice, nice Richard,

er waren al een paar primitieve opzetjes[1/2] door osm'ers gemaakt
maar die van jou gaat aardig de goede kant op. leuk die vergelijking
met andere kaarten, al denk ik er een paar mensen over zullen mopperen
;)

ik weet trouwens dat hierover al veel gepraat/gemailt[3] is kwa
opzet/implementatie. Ik geloof dat Martijn van Oosterhout aan het
kijken is naar integratie met een meer managed syteem alla "trac"
zodat je ook status kunt volgen. tzt zou er nog een automatisch
"watch/alert" systeem moeten komen waarin je als user een polygon kunt
opgeven waardoor de meldingen/changes gemeld worden via email/rss.
(dit moet in ruby voor de main site)

als je er tzt nog een api versie naast kunt maken dan kan mijn eerste
opzetje[1] verdwijnen en kan de whereami applicatie hier z'n notes in
dumpen.

kortom goed werk..

[1] http://burghthof.nl/osm/index.php
[2] http://dev.openstreetmap.org/~kleptog/bugs.html