[OSM-talk-nl] PostgreSQL op tile.openstreetmap.nl

Lambertus osm at na1400.info
Fri Mar 28 09:33:35 GMT 2008

Sander heeft al eerder eens de specs genoemd. IIRC heeft de tileserver 1
CPU van een quadcore 2GHz Xeon met 1GB RAM toegewezen gekregen. De
cpuinfo bevestigd dit:

$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 15
model name      : Intel(R) Xeon(R) CPU           E5335  @ 2.00GHz
stepping        : 7
cpu MHz         : 1995.020
cache size      : 4096 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 10
wp              : yes
flags           : fpu tsc msr pae mce cx8 apic mca cmov pat pse36
clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm constant_tsc up
pni monitor ds_cpl vmx tm2 cx16 xtpr lahf_lm
bogomips        : 4990.11