[OSM-talk-nl] PostgreSQL op tile.openstreetmap.nl

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Fri Mar 28 12:10:41 GMT 2008

Hoi Rob,
blijkbaar heb jij inlogrechten op de machine?

Zou je op die wikipagina ook een indicatie kunnen geven van de grootte
van een hele Tilecache-image-pyramide? Dus een kaartset volledig
uitgerendered (heb zelf wel iets gedaan met 9 lagen, en kwam toen op een
gig of 5). Maar ik ben even benieuwd wat je ongeveer nodig hebt voor de
hoeveelheid schalen die OSM gebruikt. (Ik weet niet of we eigenlijk wel
volledig prerenderen?)
BVD
Richard Duivenvoorde