[OSM-talk-nl] Hoe duikers mappen

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Sun Aug 16 20:53:49 BST 2009

Frank Steggink wrote:
 > Als er geen brug is en je geen open water ziet, ja dan opsplitsen en
een duiker "aanleggen". Op andere plekken in de buurt lijkt dat wel
gebeurd te zijn. Zie bijv. Soestdijksekade en Loosduinsekade (alhoewel
ik vanaf mijn PC niet kan zien wat de situatie ter plekke is). Misschien
kun je wat foto's maken en online zetten, zodat we kunnen zien wat de
situatie is? Vooral als iets "bijna niet als brug herkenbaar is" kan een
plaatje veel verduidelijken. De grens zou kunnen zijn of het water ter
plekke vernauwd en duidelijk overkluisd is, of dat er alleen een brugdek
tussen de weg en het water is.

  > Kun je evt. achterhalen wie verantwoordelijk is voor de originele
 > tagging en vragen hoe hij(/zij) tot deze oplosisng is gekomen? Of
komt dit door de AND import?

Het lijkt dat ik voor de edits bij de brug Soestdijksekade/Volendamlaan
verantwoordelijk ben (de fietspaden tenminste, er zitten daar ook nog
wat oorsprongelijke AND data bij). Ik heb het (als voorbijlopend
hardloper) als een brug gezien en zodanig getagd.

Met wat hulp van de schruine fotos van Microsoft! Volgens mij kun je
hier onder varen als je de kop een beetje laag houdt.
<http://maps.msn.nl/?cp=52.06183328129194~4.273666919442604&scene=11811266&style=o&lvl=2&dir=0&tilt=-90&alt=-1000>

De situatie bij Soestdijksekade / Loosduinsekade: Het gaat hier
inderdaad om bruggen en niet duikers!
<http://maps.msn.nl/?cp=52.06669920722456~4.270315314499754&scene=11811235&style=o&lvl=2&dir=0&tilt=-90&alt=-1000>

mvg
Ole/Polderrunner