[OSM-talk-nl] OSM Foundation bestuur

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Aug 24 11:11:56 UTC 2009

Het ging hier niet om een OSMF-interne aangelegenheid, maar om
aantijgingen van Ramm jegens Cloudmade: de dubbele petten van Nick en
Steve, en het feit dat er zich plotseling een vrij groot aantal
Cloudmade-mensen had geregistreerd als lid van de Foundation. Ramm
suggereerde dat hier een opzet in het spel was om de verkiezingen te
beinvloeden en gebruikte gegevens die niet openbaar zijn - de
ledenlijst van de OSMF - om zijn punt te maken. Dat die gegevens niet
openbaar zijn, is overigens wel weer een OSMF-interne aangelegenheid.

Dat het zo ontstane sentiment vervolgens verder *gevoed* wordt doordat
de communicatie van de OSMF niet optimaal is, sluit ik trouwens niet
uit.

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel