[OSM-talk-nl] Fietsroutes Incrorrect getagged

Roeland Douma unix at rullzer.com
Tue Feb 3 19:48:48 GMT 2009

Knooppunten hebben een redelijk cruciale rol in de relatie in mijn ogen. Dus
het lijkt me nuttig om ze erin te hebben. Je hebt gelijkt dat ze eruit gevist
kunnen worden als je de weg weet.

Maar je hebt natuurlijk altijd de role key in een relatie. Die zou voor nodes
gebruikt kunnen worden. Maar omdat er maar 1 role is is dat  een beetje
nutteloos. Maar dat wil niet wegnemen dat ze niet een plek hebben in de
relatie.

--Roeland