[OSM-talk-nl] tileserver in RDnew?

Berlo, L.A.H.M. (Leon) van leon.vanberlo at tno.nl
Thu Jan 15 07:43:25 UTC 2009

Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar nu er gedacht wordt dat ik met ESRI spullen werk moet ik toch even inspringen :-)
In het team BouwICT van TNO wordt zoveel mogelijk met open source gewerkt!
Voor ons dus Deegree en mapserver waar reprojectie inderdaad geen probleem is (alhoewel: deegree heeft geen 900913/3785 projectie).

Nee, de vraag kwam voort uit een andere hoek en was eigenlijk veel eenvoudiger/naïever dan de antwoorden doen vermoeden:
Het is een NEDERLANDSE tileserver, dus waarom geen NEDERLANDSE projectie?
Uit de antwoorden begrijp ik dat ook de nederlandse tileserver de ambitie heeft om de hele wereld te serven.
Logisch dus dat die in 900913/3785 is.
Dank voor de antwoorden.

Groeten,
Léon