[OSM-talk-nl] Routable Garmin kaarten

Milo van der Linden milovanderlinden at gmail.com
Fri Mar 6 15:03:07 GMT 2009

Ik denk dat dit erg makkelijk is!

Je onderscheidt je hiermee direct van alle andere dataleveranciers die
enkel de mogelijkheid bieden om voorgedefinieerde gebieden te downloaden.

Wat ik wel zou doen is toch enigzins blokken maken; dit om te voorkomen
dat je alleen maar unieke requests krijgt en dat je toch op een of ander
manier subsets kan cachen.