[OSM-talk-nl] Routable Garmin kaarten

Lambertus osm at na1400.info
Fri Mar 6 15:23:05 GMT 2009

Milo van der Linden wrote:
> Ik denk dat dit erg makkelijk is!
>
> Je onderscheidt je hiermee direct van alle andere dataleveranciers die
> enkel de mogelijkheid bieden om voorgedefinieerde gebieden te downloaden.
>
> Wat ik wel zou doen is toch enigzins blokken maken; dit om te voorkomen
> dat je alleen maar unieke requests krijgt en dat je toch op een of ander
> manier subsets kan cachen.

Ik had gedacht lijstjes met aanwezige sets bij te houden zodat iemand
met dezelfde kaart combinatie direct naar de bestaande set gelinkt kan
worden. Daarbij wordt dan ook de 'delete timeout' voor die combinatie
ge-reset zodat veel gevraagde combinaties wellicht inderdaad continue op
de server aanwezig zijn.

Hele reeksen blokken definiëren is ook een optie maar minder flexibel.
Misschien moet ik gewoon eerst eens kijken wat het dynamisch combineren
met de server doet voordat ik terugval op een statischer optie.