[OSM-talk-nl] Doe jezelf en anderen een plezier en gebruik Potlatch niet meer

Lambertus osm at na1400.info
Tue Mar 31 10:01:41 BST 2009

Wie de internationale mailinglijst volgt weet dat er al tijden problemen
zijn met Potlatch (of de API code) maar dat door alle core OSM mensen
telkens verwezen wordt naar de komende API 0.6 wisseling, die alle
problemen gaat oplossen. Nu komt die API wisseling rap dichterbij en we
mogen hopen(!) dat het dan ook de problemen oplost maar daar wachten we
dus al zeker een jaar op.

Data inconsistentie bij een project dat drijft op die data is redelijk
kwalijk in mijn opinie.

Trouwens, als pure JOSM gebruiker (ben er gelijk mee begonnen) vind ik
Potlatch totaal niet intuitief of nauwkeurig en het heeft ook vage
dingen: ik was bezig een hoogspanningslijn te tekenen op basis van
Yahoo! verwijnt deze ineens. Ik denk dat ik die lijn per ongeluk
gedelete heb dus probeer met U deze weer terug te vinden. Niet dus.
Bleek dat ik Potlatch opnieuw moest laden om alles weer terug te krijgen.