[OSM-talk-nl] 3dshapes and AND user and ODbL

Stefan de Konink stefan at konink.de
Fri Dec 3 14:33:05 GMT 2010

On Fri, 3 Dec 2010, Roeland Douma wrote:

> Van iedereen die die node ooit heeft aangeraakt. Om te weten of er gemigreerd
> kan worden moet je dus van iedereen in de historie toestemming hebben.

En om te voorkomen dat men dit ooit nog een keer aan alle *echte*
contributors hoeft te vragen wordt gevraagd de CT te onderschrijven zodat
migreren naar een nog strictere licentie in de toekomst nog makkelijker
kan ;)

Dus je kunt ja zeggen tegen: doe mij maar ODBL, maar met CT doe je
eigenlijk: ik ben een schaap en als de meerderheid beslist vind ik alles
goed.

Stefan