[OSM-talk-nl] Licentie - update

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Tue Dec 7 23:53:32 GMT 2010

En nu doen ze weer exact datgene dat ze niet moeten doen: meteen de
keuze stellen om mee te doen of uit het project gegooid worden. Ik had
gehoopt dat ze nu toch wel begrepen hadden dat de leden van een
communityproject eisen dat ze eerst gehoord worden, bvb door een
simpele poll. Nu open je weeral eens de deur naar boze reacties omdat
alles boven ons hoofd al beslist is. Hebben ze nu echt niets geleerd
de voorbije jaren?

Ten tweede heb ik nog altijd geen antwoord op wat de drempel is
waarbij gekozen wordt tussen wel of niet doorgaan met de nieuwe
CT/licentie, of toch minstens op de vraag wat de criteria zijn.

Ben