[OSM-talk-nl] Weekbulletin

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Feb 7 10:40:53 GMT 2011

Op 7 februari 2011 09:55 heeft Martijn van Exel het volgende geschreven:
> Ik heb erg weinig tijd gehad voor het bijhouden van het weekbulletin en ik
> zie dat er ook niemand anders tijd voor heeft gehad, dat is jammer. De
> komende week ben ik op reis en heb ik ook geen tijd.
>
> Moeten we de frequentie verlagen naar eens per twee weken? Andere ideeën om
> dit levend te houden?

Tweeweekelijks lijkt mij, gezien het aantal nieuwsitems op dit
ogenblik een prima voorstel.

Ik had de afgelopen week niet veel nieuws gezien, maar dit weekend wel
wat leuke dingen langs zien komen, maar nog geen tijd gehad ze op te
nemen. Ik zal straks in mijn pauze een poging doen om te publiceren.
Ik zal het onderwerp ook "nieuwsbulletin" noemen i.p.v. weekbulletin,
en een verwijzing opnemen naar jouw bovenstaande mail en uiteraard het
document.

Gegroet,
Frank