[OSM-talk-nl] 2x knooppunt 12 in fietsknooppuntennetwerk Reeuwijk?

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Mon Feb 14 17:07:56 GMT 2011

Collega’s,

Bij het opvoeren van enkele routes in het fietsknooppuntennetwerk Reeuwijk kwam ik twee verschillende knooppunten 12 tegen. De eerste nabij Zevenhuizen [1], de ander bij Waddinxveen [2]. Beiden zijn volgens het paaltje bij het knooppunt onderdeel van het netwerk Reeuwijk [3,4].

Zie ik iets over het hoofd – het netwerk grenst ergens aan de westzijde, wellicht bij Zevenhuizen aan het netwerk Rotterdam? Of kan dit gewoon voorkomen – en zo ja, moet ik daar bij het taggen nog rekening mee houden?

Dank, en groet,

J-----.

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/node/44863764
[2] http://www.openstreetmap.org/browse/node/44893360