[OSM-talk-nl] Waterkaarten

theun theun.mail at gmail.com
Thu May 19 06:13:36 UTC 2011

Op 18-5-2011 14:47, Maarten Deen schreef:

> Er ook een stukje in het zeehavenkanaal van Delfzijl (naar het westen)
> waar de kustlijn nog verkeerd ligt.

Ik heb naar aanleiding van de 3dShapes import nog wat laatste
corrigeerwerk te doen. Onder andere de coastline synchroniseren met de
3dShapes. Dat heb ik in de eemsmonding / Dollard nog niet gedaan, en is
alvast door een osm vrijwilliger uitgevoerd en hier aan de buitenkant
van de "tidalflat" area gelegd.
Ik ben toch net weer bezig met de coastline en kom hier de komende dagen
wel langs, dan zal ik het wel corrigeren. Als iemand anders dat intussen
al gedaan heeft is het natuurlijk ook goed.

Theun