[OSM-talk-nl] osm wms mbv Tilecache

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Thu May 26 19:29:32 BST 2011

Hallo Jacco,

ik heb het vermoeden dat je een paar dingen door elkaar haalt.
Tilecache zit tussen bijvoorbeeld OpenLayers en mapnik. Indien er een
tile aanwezig is dan wordt deze uit de cache gehaald, is dit niet het
geval dan wordt mapnik benaderd om deze te genereren.
Tilecache kan ook tussen een WMS-server en een client zitten. Ook hier
kijkt tilecache in de cache of het gewenste tile reeds aanwezig is en zo
niet dan wordt de WMS-server benaderd.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Succes,
Peter.