[OSM-talk-nl] BAG data en de Import Guidelines

Pander pander at opentaal.org
Sun Oct 21 15:01:17 UTC 2012

On 2012-10-21 16:50, Frank Steggink wrote:
> [...]

Misschien kan de lijst die ik aan Gertjan ga geven hier een bijdrage aan
leveren. Daar kunnen bepaalde coderings- en typefouten mee gevonden
worden. Ook al zullen de bestaande fouten gecorrigeerd worden is het
raadzaam er in de toekomst op te blijven controleren.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Postcode#Postcodes_in_Nederland
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_postcodes_in_Nederland