[OSM-talk-nl] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building

Jo winfixit at gmail.com
Sat Apr 6 20:18:45 UTC 2013

Het beste voorbeeld is waarschijnlijk building=church. Sommige zijn nog
place_of_worship, andere niet meer, maar het blijft wel een kerkgebouw.

Of je nu bij een hotel building=yes of building=hotel gebruikt, dat maakt
niet zo'n groot verschil, al is het soort gebouw waar de meeste hotels
inzitten wel vrij typisch.

Jo