[OSM-talk-nl] Vertaling van OSM labelnamen

Pander OpenTaal pander at opentaal.org
Sat Nov 2 11:32:20 UTC 2013

On 2013-11-02 08:55, Minko wrote:
> Nog een voorbeeld van een verkeerde ID Editor vertaling waardoor beginnende gebruikers de mist ingaan.
> landuse=farm is vertaald

Je kan eenvoudig een account nemen bij Transifix en het zelf aanpassen.
Kun je ook gelijk ander gebruik van die term controleren. Het gaat om
twee verschillende bestanden.

Een bestand heeft veel zinnen waar automatisch een vertaling voor moet
worden opgegeven, die hoef je niet te doen. Ik heb daar een verzoek van
uitstaan bij de beheerder maar nog niets van gehoord.

Voor het gebruiken van de nieuwe namen weet ik niet wie wanneer dat
doet. Probeer dat via de berichtendienst van Transifix bij de beheerder
uit te vinden.