[OSM-talk-nl] Fout in gemeentegrens bij Haarlem door BAG import

Gertjan Idema g.idema at zonnet.nl
Wed Jan 15 08:47:24 UTC 2014

@Gert-Jan (met streepje en hoofdletter J)
Hiermee slinger je een hele nieuwe discussie aan ;-)

Nu hij getagd met name=Spaarndam en alt_name='Spaarndam gem. Haarlem'.
In mijn ogen zou dat op zijn minst official_name='Spaarndam gem.
Haarlem' moeten zijn.
Vervolgens kan je je af vragen of name='Spaarndam gem. Haarlem' en
short_name=Spaarndam niet beter zou zijn.
Het zelfde geldt voor straatnamen. 'Burg. Reigerstraat' of 'Burgemeester
Reigerstraat'.

Gertjan (zonder streepje of spatie en met kleine letter j)