[OSM-talk-nl] Forum en mailinglijst: 2 kapiteins op hetzelfde schip?

St Niklaas st.niklaas at live.nl
Sat Nov 29 12:10:39 UTC 2014

Hi,

Als een van die weekend mappers, haak ik nu het is weekend toch graag even in. Persoonlijk lees ik niet alle mail direct, maar meer wanneer het mij uitkomt.
IMHO gaat het taal gebrruik hier, er gaande de bijdragen niet op vooruit.
De vraag Forum of mail valt bij mij toe aan Forum. Zoals ik al eens eerder opgemerkt heb, ja ik heb ook een abo op mail, ben ik geen voorstander van veel fora. Dat ben ik met eerdere reacties eens. Maar dat is ook IMHO het probleem binnen de OSM community, ieder zijn zin of hobby dus veel Fora. En de ene deelnemer denkt dat iedereen overal op is aangesloten, nou nee dus, hier geldt zoek het maar uit.
Maar om nu de 'ene' contribuant met de 'andere' om de oren te slaan, gaat mij ook te ver. Het lijkt Nederland wel, met 1 dorp, 8 boerderijen, 2 kroegen en 4 kerken, ieder zijn eigen sfeertje, leven en laten leven.
Kunnen we het hier nu eens niet eens worden of de ander respecteren, bv als programmeur leef je op Github uit, ik maak graag gebruik van je bijdragen, maar blijf zelf wel aan de kaart werken. Ja ik weet het 't is een database.
☹

Hendrikklaas