[Talk-ro] tunel invizibil

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Wed Sep 14 22:03:18 BST 2011

Salutare,

2011/9/14 ciprian niculescu <cnicules la gmail.com>

> Consider ca pe o harta cu strazile si pct de interes, nu trebuie sa am si
> tunelurile interne din metrou, pe care oricum nu ajung decat daca sunt in
> metrou. In schimb daca sunt tuneluri de traversat strada/bulevardul asta da
> doresc sa le am, dar sa fie "in spatele strazi".

Total de acord, din acest motiv te-am intrebat ce aduce in plus tunelul in
cauza cand exista si o varianta supraterana. Daca era vorba de un tunel pe
sub Bulevardul Nicolae Grigorescu care sa ajute traficul pietonal as fi
inteles, dar oricum recomand in acest caz sa fie prezente si portiunile de
scari (highway=steps), cu siguranta exista harti pentru persoanele cu
dizabilitati si vrem sa aratam ca aceasta ruta nu e chiar
"prietenoasa". Pentru affisarea "in spatele strazii" foloseste cu incredere
"layer=-1" (sau -2, -3, dupa caz).

CipT