[OpenStreetMap Serbia] Софвер за помоћ при уношењу назива

Predrag Milanovic pmilanovic at gmail.com
Tue Feb 8 09:47:47 GMT 2011

     На овом линку (http://mpele.co.cc/test.zip) је прва верзија
програма за кориснике Windows оперативног система. За оне друге рачунам
да ће се снаћи са кодом http://mpele.co.cc/code.zip . Програм је више
него сиров, не даје никаква обавештења и успешност се види једино у
величини фајлова који се генеришу. Иако је све тестове прошао успешно,
потребно је још на њему радити.

     Опис рада би био:
1. помоћу JOSM  се скину подаци за одређену површ, и они се сниме у фајл
josm.osm.
2. Oнда се стартује програм osm, који прође кроз снимљни фајл и као
излаз да два текстуална фајла. Први temp.osm је помоћног карактера и
њега треба игнорисати, док други output.txt у себи садржи оригиналне
тагове, као и предложене тагове.
3. Генерисан текстуални фајл output.txt  је подложан мењању. Структура
је таква да су у блоковима датe тренутне вредности тагова, и у последња
три реда блока аутоматски генерисан предлог. Изменом блокова се постиже
контрола измена, тј. ако се блок у целини избрише неће бити никаквих
измена за тај node/way, а ако се промене предложени називи они ће бити
прослеђени на сервер.
4. Након свих измена стартовање програма osm2 генерише фајл zaUpload.osm.
5  Фајл zaUpload.osm се учита у JOSM и као такав уплоадује на сервер.

     Ово је прва итерација у изради програма и за сада су имплементиране
само основне ствари: радно окружење је командна линија и текст едитор,
подразумевана је ћирилица, ако се вредности тагова не разликују од онога
што би програм предложио онда га и не нуди за измену.

     Ово су основне напомене, тако да ако је неко вољан да тестира -
само напред.

     Поздрав,
     Пеђа

--
Najbezbolnije je izvaditi sve zube i staviti ih u casu.