[Talk-si] meje in zakoni]

Damjan Gerli damjan na damjan.net
Ned Avg 9 23:44:16 BST 2009

Pozdravljeni! Danes sem se malo igral z brezplačnimi podatki iz
prostor.gov.si in sem ugotovil, da je med datotekama ob.shp (občine, ki ima
datum 2.6.2009) in slo_meja.shp (ki ima datum 28.8.2008) meja različna, to
se pravi da je na večini točkah zamaknjena enkrat na eno, drugič na drugo
stran, približno kakšen meter, v najslabših primerih pa tudi do 60 metrov.
Sigurno je ena od dveh datotek "zgrešena", ali pa sta tudi obe? Zanimivo bi
bilo zvedeti kaj o teh "razlikah" menijo na Gurs-u...

lp
Damjan