[Talk-si] Označevanje delno zaraščenih poti

Martin Vuk mrcin.vuk na gmail.com
Sre Avg 19 10:55:38 BST 2009

Živijo,

V naših koncih je veliko poti delno zaraščenih, tako da je kak odsek bolj
ali manj goste robido iz katerega prideš ves popraskan. Meni se zdi škoda,
da teh poti ne bi vnesel v OSM, ker so sicer lahko zelo lepe in uporabne.
Zanima pa me, ali obstaja kaka značka, s katero bi označil, da je pot
zaraščena ali težje prehodna. Na wikiju nisem našel nič pametnega razen v
kostariki je na voljo tag unpassable_in_wet_season.
Če se malo pošalim, bi bila na primorskem najbolj uporabna značka
robida=yes, v hribih pa ruševje=yes.

Pa še nekaj, kako se vnaša kolesarske steze, ki so ob velikih vpadnicah in
so fizično ločene od ceste (Dunajska, Celovška)? Se naredi novo pot ali se
enostavno doda cycleway značko?

LP Martin