[Talk-cz] Dalsi preklady wiki

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Středa Leden 13 11:47:37 UTC 2016

Aha, dvojitá čára, to možná jo, já to "band" chápal jako abstraktní. V
tom případě to možná popisuje situaci kde je to vedeno spolu po jednom
asfaltu a odděleno jen čarou? Asi by to bylo jako jedna way v datech a
vynutilo si nějakou gymnastiku, proto ten příklad? Ach jo...

Taky nevím, jen teoretizuji a doufám že hromadně budeme konvergovat :-)

V+