[OSM-talk-nl] Huisnummer hacking party ?!?!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sat Apr 19 15:28:54 UTC 2008

Deze actie kwam ook al ter sprake in de discussie op talk[1] die ik
over het onderwerp had aangezwengeld. Ik zal na vandaag contact
opnemen met Frederik Ramm om te zien wat er uit is gekomen.

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2008-April/025369.html
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 19 apr 2008, om 16:58 heeft Skywave het volgende geschreven: