[OSM-talk-nl] AND bos vs 3dshapes bos

Rob interrubke at gmail.com
Mon Apr 12 08:39:37 UTC 2010

Gewoon doen, AND is inderdaad een stuk onnauwkeuriger op dit gebied.
Die bospaadjes map ik zo ook, en dan met source=3dshapes
Je kunt die grondgebruik layer van 3dshapes ook in je editor hangen als
ondergrond, mocht de import nog niet gedaan zijn.

Groeten
Rob

Op 12 april 2010 10:26 schreef Frank Fesevur
<ffes at users.sourceforge.net>het volgende: